factnsa.blogg.se

Principiile marketingului
Principiile marketingului











Pentru ca s-a dovedit foarte important pentru oameni si am sesizat chiar o bariera in invatare, mi-am ajustat filosofia si am inceput sa folosesc mai multe exemple, studii de caz locale. Daca proiectul se intampla in Romania sau in SUA este irelevant, doua proiecte din Romania adresand obiective sau publicuri diferite pot fi substantial diferite cat sa nu poti reaplica lucruri de la unul la celalalt. Daca folosesc un exemplu cu un ceas facut din titan, ma astept sa poti sa faci saltul intelectual si sa identifici ce ingrediente speciale contine produsul / serviciul tau. De ce suparare? Pentru ca principiile sunt principii si filosofia mea a fost o lunga perioada sa stau intentionat departe de exemplele de acest tip – pentru a evita copierea ( the halo effect) si a incuraja gandirea, intelegerea in profunzime a lucrurilor. Una dintre marile mele suparari a fost dorinta foarte puternica a romanilor sa folosesc cat mai multe exemple din Romania si/sau din industria lor – sa fie cat mai relevante pentru ei.

  • BrandEcho - pachetul de servicii pentru Companiiĭe prin 2002 incepand am tinut sute de cursuri, traininguri – programe educationale pe marketing.
  • TheCreator - dezvoltarea competitiilor creative pentru branduri.
  • Catalog - Serviciul de promovare a companiilor din marcom si domeniile conexe.
  • Update Plus - serviciul de redactare, publicare si promovare a comunicatelor de presa.
  • Serviciile de dezvoltare de Branded Content.
  • AdJob - serviciul de recrutare pentru marketing si comunicare.
  • Update - serviciul de publicare a comunicatelor de presa, a studiilor de caz.
  • principiile marketingului

  • Serviciile IQads si SMARK pentru companii si branduri.
  • Serviciile IQads & SMARK pentru agentiile de PR.
  • Serviciile IQads & SMARK pentru agentii.
  • Serviciile si formele de promovare pe IQads si SMARK.












  • Principiile marketingului